ENG

მედიატორთა განგრძობადი პროფესიული განათლების სავალდებულო სისტემის კონცეფციაზე მომუშავე სამუშაო ჯგუფის პირველი შეხვედრა

„საქართველოს მედიატორთა ასოციაციის“ 2020-2025 წწ სტრატეგიული განვითარების გეგმის თანახმად 2022 წლიდან დაინერგება მოქმედი მედიატორების განგრძობადი პროფესიული განათლების სავალდებულო სისტემა.

ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) კანონის უზენაესობის მხარდაჭერის პროექტი საქართველოში (PROLoG) მხარს უჭერს მედიატორთა განგრძობადი პროფესიული განათლების სავალდებულო სისტემის დანერგვას საქართველოში.

დღეს გაიმართა მედიატორთა განგრძობადი პროფესიული განათლების სავალდებულო სისტემის კონცეფციაზე მომუშავე სამუშაო ჯგუფის პირველი შეხვედრა.

სამუშაო ჯგუფი დაკომპლექტებულია როგორც მედიატორთა პროფესიის, ასევე მოსამართლის და ადვოკატის პროფესიების, საერთაშორისო ექსპერტის და ქვეყანაში მოქმედი საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლებით.

„საქართველოს მედიატორთა ასოციაცია“ წარმატებების უსურვებს მედიატორთა განგრძობადი პროფესიული განათლების სამუშაო ჯგუფს და აღნიშნულ კიდევ ერთ ინიციატივას მიიჩნევს მედიატორის პროფესიის ქვეყანაში დანერგვის და ნდობის მოპოვების ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს წინაპირობად.
უკან
სხვა სიახლეები

საქართველოს მედიატორთა ასოციაცია, მედიატორებს თორნიკე კაპანაძეს და უჩა თოდუას ულოცავს მოსამართლედ გამწესებას

სსიპ „საქართველოს მედიატორთა ასოციაცია“, მედიატორებს თორნიკე კაპანაძეს და უჩა თოდუას ულოცავს მოსამართლედ გამწესებას და უსურვებს მათ წარმატებულ სამოსამართლო საქმიანობას ქართული მართლმსაჯულების ინტერესების საკეთილდღეოდ .

ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი „საქართველოს მედიატორთა ასოციაციის“ ეთიკის კომისიასა და იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს დამოუკიდებელ ინსპექტორს შორის

სსიპ „საქართველოს მედიატორთა ასოციაციის“ ახლად არჩეულ ეთიკის კომისიასა და იუსტიციის უმაღლესი საბჭოს დამოუკიდებელ ინსპექტორთან ურთიერთთანამშრომლობის მემორანდუმი გაფორმდა

"ვაქციოთ კანონი ყველასთვის ხელმისაწვდომი"

„საქართველოს მედიატორთა ასოციაციის“ თავმჯდომარემ ირაკლი ყანდაშვილმა ხელი მოაწერა დეკლარაციას, რომელიც ქვეყნის მასშტაბით დაწყებული მოძრაობის, „ვაქციოთ კანონი ყველასთვის ხელმისაწვდომი“ სულისკვეთებას გამოხატავს